Všeobecné obchodné podmienky SBSKURZONLINE.sk
I. Všeobecné ustanovenia
1.1 Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sa vzťahujú na zmluvné vzťahy, ktoré vzniknú medzi poskytovateľom a objednávateľom uzatvorením zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči (ďalej len „zmluva“) a tvoria súčasť každej zmluvy uzatvorenej medzi zmluvnými stranami. VOP sú neoddeliteľnou súčasťou prihlášky na kurz odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) v znení neskorších predpisov (ďalej len „Prihláška") a upravujú vzťah medzi poskytovateľom odbornej prípravy a osobou prihlásenou na odbornú prípravu dištančnou formou (elektronickou formou). Objednávateľom môžu byť tak fyzické osoby ako aj právnické osoby.
1.2 Uhradením faktúry (zálohovej faktúry) objednávateľ pristupuje k týmto VOP poskytovateľa, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť každej zmluvy a sú stále prístupné na webovej stránke poskytovateľa na adrese sbskurzonline.sk. Objednávateľ má záujem o poskytnutie odbornej prípravy formou elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči pre seba a počas trvania odbornej prípravy nemôže byť nahradený inou osobou. Právnická osoba objednáva službu v prospech a so súhlasom inej fyzickej osoby.
1.3 Poskytovateľom elektronického obsahu odbornej prípravy je (ďalej len „Poskytovateľ“) je FORSEC, s. r. o., so sídlom Znievska 30, 851 06 Bratislava-Petržalka, Slovensko, IČO: 46 895 604,DIČ: 2023650541.
1.4 Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s fyzickými osobami, ktoré pri uzatváraní zmluvy, súčasťou ktorej sú tieto VOP nekonajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, aj osobitné predpisy, najmä zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pre predaji tovaru alebo poskytnutí služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa a zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
1.5 Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s právnickými osobami, resp. s fyzickými osobami – podnikateľmi, sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.
1.6 Objednávateľom je každá osoba (fyzická alebo právnická), ktorá vyplnila a odoslala objednávku prostredníctvom webovej stránky poskytovateľa, obdržala emailové oznámenie o prijatí objednávky a uhradila dohodnutú cenu. Objednávateľom je taktiež každá osoba, ktorá zadala objednávku telefonicky, alebo zaslaním emailu alebo iných elektronických prostriedkov a uhradila dohodnutú cenu.
1.7 Objednávkou sa rozumie objednávateľom vyplnený a odoslaný objednávkový formulár „Objednávka“ spracovaný systémom poskytovateľa. V prípade, ak objednávateľ nevyužije možnosť objednania prostredníctvom objednávkového formulára v zmysle predchádzajúcej vety, za objednávku sa považuje aj telefonická objednávka, alebo objednávka zaslaná emailom, alebo iných elektronických prostriedkov, alebo poštou na adresu poskytovateľa.
1.8 Poskytovaním elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči sa rozumie poskytnutie prístupu k obsahu odbornej prípravy na internete prostredníctvom prístupových prihlasovacích údajov na webovom sídle sbskurzonline.sk.
1.9 Začatím poskytovania elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči sa rozumie doručenie prístupových prihlasovacích údajov poskytovateľom objednávateľovi a potvrdenie objednávateľa využitím funkcie tlačidla “ZAČAŤ KURZ” v systéme na webovom sídle sbskurzonline.sk.
II. Cena a platobné podmienky
2.1 Ceny za poskytovanú službu sú účtované objednávateľovi podľa platného cenníka, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou zmluvy a je uverejnený na webovom sídle poskytovateľa.
2.2 Poskytovateľ je oprávnený meniť výšku ceny a pravidlá jej tvorby. Poskytovateľ je povinný oznámiť objednávateľovi každé zvýšenie ceny, a to písomne, e-mailom alebo uverejnením na web stránke poskytovateľa.
2.3 Poskytovateľ je oprávnený vystaviť Užívateľovi faktúru (zálohovú faktúru) s náležitosťami daňového dokladu a s rozpisom jednotlivých účtovaných úkonov.
2.4 Objednávate berie na vedomie, že platobné údaje potrebné k zaplateniu poplatku mu budú zaslané elektronickou formou a ním určenú emailovú adresu.
2.5 Základným platidlom je mena euro.
III. Práva a povinnosti Poskytovateľa a Objednávateľa
3.1 Poskytovateľ sa zaväzuje prostredníctvom svojich technických prostriedkov zabezpečiť objednávateľovi prístup k elektronického obsahu odbornej prípravy inak ako na hmotnom nosiči, a to na webovej stránke sbskurzonline.sk.
3.2 V prípade vzniku nepredvídaných okolností na strane poskytovateľa, alebo v dôsledku okolností vyššej moci (napr. zlyhanie technických prostriedkov prístupu k službe na strane poskytovateľa a pod..), v dôsledku ktorých nebude umožnené objednávateľovi pristúpiť k službe sbskurzonlione.sk, sa poskytovateľ zaväzuje o týchto skutočnostiach ako aj o navrhovaných opatreniach bezodkladne informovať objednávateľa.
3.3 Poskytovateľ má právo preniesť svoje práva a povinnosti vyplývajúce z VOP na tretiu osobu (ďalej len „Nadobúdateľ“), pričom však musí zabezpečiť plnenie svojich záväzkov nadobúdateľom tak, ako keby tieto záväzky plnil sám. V takomto prípade je nadobúdateľ oprávnený plniť záväzky vyplývajúce zo VOP aj prostredníctvom tretích osôb (napríklad prostredníctvom Poskytovateľa), pričom však voči objednávateľovi zodpovedá tak, ako keby tieto záväzky plnil sám.
3.4. Objednávateľ sa zaväzuje absolvovať odbornú prípravu prostredníctvom elektronického obsahu poskytovaného inak ako na hmotnom nosiči sprístupneného v systéme sbskurzonline.sk tak, aby boli naplnené povinnosti vyplývajúce z ustanovení zákona o súkromnej bezpečnosti a vyhlášky MV SR. Za nevyužitie sprístupneného elektronického obsahu pre odbornú prípravu nepatrí objednávateľovi žiadna náhrada vo forme zľavy ceny odbornej prípravy alebo vrátenia alikvotnej čiastky ceny odbornej prípravy.
3.5.Objednávateľ je povinný si zabezpečiť technické vybavenie pre individuálny prístup k službe vrátane internetového pripojenia, aby mohol riadne pristupovať na stránku https://www.sbskurzonline.sk/.
3.6 Objednávateľ je povinný zabezpečiť ochranu svojich prihlasovacích údajov do výukového systému sbskurzonline.sk ako aj ochranu poskytnutých študijných materiálov.
3.7.Všetok poskytnutý elektronický obsah je duševným vlastníctvom poskytovateľa a objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť jeho ochranu. Šíriť, kopírovať, sprostredkovávať a distribuovať poskytnutý elektronický obsah je zakázané.
IV. Odstúpenie objednávateľa od zmluvy
4.1 Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy v súlade a spôsobom upraveným v Občianskom zákonníku. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, ale iba v tom prípade, ak sa ešte nezačalo poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči.
4.2 Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy je objednávateľ povinný informovať o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy poskytovateľa jednoznačným vyhlásením v písomnej forme (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adresu FORSEC, s. r. o., Znievska 30, 851 06 Bratislava-Petržalka, email: info@forsec.sk. Na tento účel môže objednávateľ použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je uverejnený na webovej stránke poskytovateľa tu.
4.3 Po odstúpení od zmluvy vráti poskytovateľ objednávateľovi všetky platby, ktoré uhradil objednávateľ v súvislosti s uzavretím zmluvy, mimo sumy spotrebovanej na úhradu zákonom ustanovených správnych poplatkov uhradených v prospech štátneho orgánu v súvislosti s poskytnutím služby. Platby budú objednávateľovi vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, akým bola uhradená cena a súvisiace náklady objednávateľom, ak objednávateľ výslovne nesúhlasil s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
4.4. Pre odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľov - podnikateľských subjektov sa uplatňujú zákonné podmienky upravené v Obchodnom zákonníku.
4.5 Objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ak poskytovanie elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči začalo s výslovným súhlasom objednávateľa a objednávateľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ po prihlásení k službe elektronického obsahu (prostredníctvom doručených prístupových údajov) na webových stránkach www.sbskurzonline.sk potvrdením (klinutím) na tlačidlo “ZAČAŤ KURZ” udeľuje výslovný súhlas so začatím poskytovania elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a vyhlasuje, že bol poučený o tom, že udelením súhlasu so začatím poskytovania elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy stráca právo na odstúpenie od zmluvy. Potvrdenie o uzavretí zmluvy, výslovnom súhlase a vyhlásení spotrebiteľa je následne objednávateľovi prístupné v časti o informáciách kurzu “Súhrn”. Informácia o spôsobe udelenia súhlasu je objednávateľovi prístupná po prihlásení k službe elektronického obsahu hneď na úvodnej stránke v časti „Popis“.
4.6. Kontaktné údaje poskytovateľa pre prípad odstúpenia od zmluvy alebo reklamácie podľa nasledujúceho článku sú nasledovné:
Adresa: FORSEC, s. r. o., Znievska 30, 851 06 Bratislava-Petržalka,
Tel.: 0940 210 640
Email: info@forsec.sk
V. Zodpovednosť za vady, reklamácie
5.1 Poskytovateľ prehlasuje, že službu sbskurzonline.sk dodáva bez právnych vád.
5.2 Poskytovateľ vyhlasuje, že bezchybný prístup k produktom je kompatibilný s nasledovným programovým vybavením: Operačný systému Windows XP a vyšší, MAC OS, Linux a na prezeranie videa je potrebná štandardná alebo vyššia rýchlosť DSL internetu.
5.3 Objednávateľ je oprávnený uplatniť reklamáciu na produkt bezodkladne potom, ako sa o vade produktu dozvedel, zaslaním písomnej reklamácie na adresu poskytovateľa uvedenú v týchto VOP a to v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi.
5.4 Poskytovateľ je povinný vybaviť reklamáciu a objednávateľa písomne (elektronicky, poštou) vyrozumieť o výsledku vybavenia reklamácie do 30 dní odo dňa obdržania/prijatia písomnej reklamácie.
5.5 Postupy upravené v tomto článku sa primerane vzťahujú aj na podanie sťažnosti alebo podnetu zo strany objednávateľa.
VI. Ochrana osobných údajov a súkromia
6.1 Objednávateľ služby prehlasuje, že v súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov súhlasí so spracovaním svojich osobných údajov na účely nevyhnutné pre organizáciu účasti na odbornej príprave a skúške odbornej spôsobilosti
6.2 Poskytovateľ plne rešpektuje dôvernosť Vašich dát, ktoré poskytujete. Dáta sú zabezpečené a chránené proti zneužitiu. Používame ich k realizácii celého obchodu, vrátane potrebných účtovných operácií, vystavenie daňových dokladov, identifikáciu Vašich bezhotovostných platieb a na komunikáciu s Vami, teda všetky zákaznícke administratívy.
6.3 Podrobné informácie o tom, ako spracovávame a chránime osobné údaje nájdete na stránke tu.
VII. Záverečné ustanovenia
7.1 Poskytovateľ a objednávateľ súhlasia, že ich vzťah založený na základe uvedených podmienok sa riadi ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov.
7.2 Neplatnosť niektorého ustanovenia uvedeného vo VOP nespôsobuje neplatnosť ostatných ustanovení, ktoré takýmito dôvodmi neplatnosti nie sú dotknuté.
7.3 Všetky zmeny a doplnky k uvedeným podmienkam je možné uskutočniť iba na základe písomného oznámenia.
Tieto VOP platia v znení v akom sú uverejnené na internetovej stránke poskytovateľa www.sbskurzonline.sk a boli schválené príslušným orgánom spoločnosti FORSEC, s.r.o.
Znenie VOP je účinné od 15.5.2020.